Skip to main content
Femení
Naiara Ves i Alicia González, convocades amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del conjunt de Superlliga, Naiara Ves, i la del Femení B, Alicia González, han sigut convocades per la Selecció espanyola Sub-19 per a realitzar entrenaments amb este combinat del 16 al 19 de març en Las Rozas.

Ambdós hauran d'estar dilluns que ve a la vesprada en la terminal 4 de l'Aeroport de Barajas per a dirigir-se amb la resta de l'expedició a Las Rozas. Els entrenaments se celebraran els dies 16, 17, 18 i 19 i la tornada està prevista per al dijous després de l'esmorzar.

Per la seua banda, la futbolista del Femení B, Concepció Ricarte, s'incorporarà esta vesprada als entrenaments de la Selecció espanyola Sub-16 que finalitzaran este dijous.