Skip to main content
Primer Equip
Koné, Barkero, Pallardó i Del Horno s´exerciten al marge del grup
There are no reactions yet. Be the first!

Koné, Barkero, Pallardó i Del Horno s'han exercitat este matí al marge del grup en el segon entrenament de la setmana. L'atacant eburni i el lateral esquerrà han realitzat un treball de recuperació en el gimnàs de la Ciutat Esportiva que han conjugat amb una sessió personalitzada de fisioteràpia.

Per la seua banda, Pallardó i Barkero s'han exercitat amb Félix Vicente, readaptador de l'entitat en l'interior del terreny de joc, per a finalitzar la matinal rebent tractament de fisioteràpia. El centrecampista es recupera d'una sobrecàrrega en l'abductor dret, i la previsió és que s'incorpore als entrenaments en la jornada de demà dijous, mentres que Barkero seguix un pla específic de rehabilitació dels problemes que presenta en la musculatura isquiotibial.