La Banda La Armónica de Buñol amenitzarà els prolegòmens de l´encontre enfront del Xerez CD
There are no reactions yet. Be the first!
La Banda Simfònica La Armónica de Buñol serà l'encarregada d'amenitzar els prolegòmens de l'encontre que disputarà diumenge que ve el Levante UD enfront del Xerez CD, a les 17 hores en l'Estadi Ciutat de València.
Esta Banda, amb més de cent anys d'història, compta en el seu expedient amb un llarg i meritori currículum, ja que ha participat en festivals, festejos i concerts d'exhibició pràcticament en tota la geografia espanyola i bona part de l'europea i inclús en la dècada dels 80 va aconseguir el rang de Gran Banda Simfónica, situant-se entre les millors a nivell mundial.