La Penya José Marco Higón va celebrar el seu primer aniversari
There are no reactions yet. Be the first!
La Penya llevantinista José Marco Higón va celebrar en el dia d'ahir el seu primer aniversari amb la presència de distints representants de diversos estaments del club. El conseller Miguel Ángel Ruiz va encapçalar la representació del club que va estar formada pels jugadors Roger, Garabato i Higón, les futbolistes Ruth i Alba i el director de l'Àrea Social, Vicente Herrero.
Els penyistes, uns dels seguidors més actius del planter del club, van disfrutar de la seua vetlada amb un ambient cent per cent llevantinista i van brindar pel futur de l'entitat.
A més, van entregar un premi tant a Roger com a Garabato per la seua gran temporada en el Levante UD B.