La plantilla blaugrana s´exercitarà el dilluns en doble sessió en les instal.lacions de la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!
L'expedició blaugrana desplaçada fins a Bolton ja ha tornat a terres valencianes. Sobre les sis de la vesprada el grup va aterrar en la terminal de l'aeroport d'Alacant, procedent de Manchester, per a prosseguir amb autobús amb destinació a l'Estadi Ciutat de València. La plantilla blaugrana descansarà en la jornada de demà diumenge i reprendrà els entrenaments dilluns que ve des de les 9:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol per a repetir a les 18:30 hores en el mateix escenari.