Skip to main content
Primer Equip
La plantilla del Levante inicia els preparatius de la cita davant del Deportivo
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ este matí els entrenaments en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València després de la treva concedida en la jornada d'ahir. Al tall de les onze els jugadors blaugranes han botat al verd per a iniciar els preparatius del partit davant del Deportivo de diumenge que ve. En Riazor l'esquadra blaugrana pot certificar la permanència de manera matemàtica. Lucas Alcaraz ha comptat amb la totalitat de la plantilla amb l'excepció de Pape Diop. El centrecampiste seguix el protocol establit de recuperació de l'esquinç de grau dos que li ha absentat dels compromisos oficials en les últimes setmanes. Pape s'ha exercitat amb els recuperadors del club al marge de la resta de l'equip. La matinal ha començat amb un exigent circuit físic. El baló ha protagonitzat la segona part de la sessió. Els futbolistes han realitzat un treball de pressió i possessió i partits condicionats. El planter tornarà demà al Ciutat per a exercitar-se des de les 11:00 hores a porta tancada. Lucas Alcaraz atendrà als mitjans de comunicació a la conclusió de la jornada del divendres.