A dos jornades vista de la confrontació davant del Deportivo de La Corunya en el feu de Riazor toca relaxar els músculs, mesurar les càrregues de treball i desgreixar la maquinària. La plantilla blaugrana ha afrontat en la sessió matinal en el coliseu d'Orriols una sessió distesa Lucas Alcaraz ha concedit una xicoteta treva al grup. De fet, alguns futbolistes, cas de Jesús, no han botat al verd per a efectuar en la sala mèdica un treball específic de recuperació. L'entrenament s'ha estés durant un poc menys d'una hora. Els jugadors han realitzat distintes activitats amb el baló com a principal protagonista. El tècnic ha comptat amb el total dels jugadors amb les excepcions de Pape Diop, que es recupera de l'esquinç grau dos que es va produir en les últimes setmanes, i d'Uche qui es va retirar en la jornada d'ahir per unes molèsties en l'adductor, si bé Alcaraz, en sala de premsa, ha minimitzat l'abast d'este contratemps. El grup tancarà demà els entrenaments en el Ciutat des de les 11:00 hores. El preparador confirmarà el llistat dels jugadors convocats per al xoc davant del Deportivo. L'expedició es desplaçarà a la vesprada a La Corunya.