Skip to main content
Primer Equip
Tercera sessió de treball de la setmana en el Ciutat
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante s'ha exercitat des de les 11.00 hores en l'Estadi Ciutat de València a porta tancada. El bloc blaugrana seguix amb la planificació del duel del pròxim cap de setmana davant del Deportivo de La Corunya en terres gallegues. Lucas Alcaraz ha comptat amb el total dels efectius disponibles amb l'única excepció de Pape Diop, si bé Kalu Uche s'ha retirat de la sessió matinal minuts abans de la conclusió definitiva per unes molèsties en l'adductor. Els jugadors blaugranes s'han exercitat durant una hora i mitja sobre el verd del feu d'Orriols en un matí marcat por l'incessant calor. Els jugadors han desenrotllat qüestions tàctiques abans de concloure la jornada amb un partit. El planter s'exercitarà demà en el Ciutat des de les 11:00 hores. Lucas Alcaraz atendrà als mitjans de comunicació a la conclusió de l'entrenament.