Skip to main content
Primer Equip
La plantilla llevantinista torna al treball a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ els entrenaments en la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 17:00 hores. El grup ha iniciat la planificació d'una setmana profunda marcada pels duels davant de l'Albacete i Getafe. L'eliminatòria dels setzens de final de la Copa del Rei se solapa amb la Lliga. El bloc ha tornat a la gespa per a començar els preparatius del xoc davant de l'esquadra manxega.

L'entrenament ha comptat de dos parts distanciades. La totalitat de l'equip ha botat al verd per a realitzar distints exercicis amb el baló. A la conclusió d'eixe primer tram els jugadors amb mes minuts en el xoc davant de l'Espanyol s'han retirat per a acabar la jornada en el gimnàs de la Ciutat Esportiva. La resta ha augmentat les càrregues del treball efectuat per a concloure la vesprada amb un partit informal en un espai tancat del camp.

El planter s'exercitarà demà des de les 11:00 a Buñol.