Skip to main content
Primer Equip
La plantilla reprén els entrenaments a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ este matí els entrenaments en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 11:00 hores. El grup que prepara Alcaraz ha représ les sessions en una setmana marcada per la parada de lliga com a conseqüència dels partits internacionals en l'àmbit de les seleccions. Després de la igualada saldada davant del Sevilla i després d'una jornada de descans, el bloc ha tornat al verd a fi d'exercitar-se. El preparador blaugrana no ha comptat amb la presència d'El Adoua, Pape Diop, Vyntra i Nikos, tots amb les seues respectives seleccions. La matinal ha comptat amb la presència d'un nombrós grup de futbolistes procedents del filial.

La pluja no ha impedit que el bloc entrenara durant un poc més d'una hora i mitja. La intensitat caracteritza cada una de les jornades programades pel cos tècnic encapçalament per Lucas Alcaraz. D'esta manera, el col·lectiu ha realitzat un circuit físic, per a iniciar el matí, que ha completat amb diferents exercicis monopolitzats per l'ús del baló. El planter ha tancat la sessió amb un partit en espais reduïts. Toño, Rafael, Gavilán, Pedro i Héctor Rodas no han treballat junt amb la resta dels seus companys. Els mencionats futbolistes seguixen els processos de recuperació pautats de les seues respectives lesions. Els futbolistes de l'esquadra blaugrana tornaran al verd demà, dimecres 12 de novembre, des de les 11.00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva.