La plantilla llevantinista ha représ el treball este matí després de disfrutar en la vesprada d'ahir de descans. Els de Luis García han treballat amb el baló i posteriorment han assajat accions a baló parat.
Les dos últimes incorporacions de l'entitat, Samuel i Mora, s'han incorporat al grup després de passar a primera hora del matí la revisió mèdica.
El conjunt granota tindrà descans esta vesprada i serà demà a les 9:30 hores quan torne als entrenaments. A la vesprada, els llevantinistes disputaran un encontre amistós a Burriana a partir de les 20 hores.