Skip to main content
Primer Equip
La plantilla seguix treballant a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha représ el treball este matí després de disfrutar en la vesprada d'ahir de descans. Els de Luis García han treballat amb el baló i posteriorment han assajat accions a baló parat.

Les dos últimes incorporacions de l'entitat, Samuel i Mora, s'han incorporat al grup després de passar a primera hora del matí la revisió mèdica.

El conjunt granota tindrà descans esta vesprada i serà demà a les 9:30 hores quan torne als entrenaments. A la vesprada, els llevantinistes disputaran un encontre amistós a Burriana a partir de les 20 hores.