Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercita a porta tancada en les instal.lacions de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante s'ha exercitat este matí des de les 10:30 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València a porta tancada. El grup que conduïx Luis García seguix amb els preparatius del compromís que diumenge que ve enfrontarà al Levante i al Racing de Santander en el feu d'Orriols, corresponent a la jornada dotzena. El preparador madrileny ha comptat amb Lois, Antonio López, Garabato Mossa i Charly, tots ells procedents del filial. El preparador ha treballat accions tecnicotàctiques. Xisco Muñoz no ha completat la matinal per unes molèsties en els isquiotibials de la cama esquerra. L'evolució que adquirisca la zona afectada en les pròximes vint-i-quatre o quaranta-huit hores serà determinant per a efectuar una valoració estimable d'este contratemps. Per la seua banda, Valdo presenta una contusió en el bessó i caldrà esperar per a comprovar la seua recuperació. Rubén ha finalitzat l'entrenament amb molèsties en el genoll esquerra. El grup s'exercitarà demà des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol.