Skip to main content
Primer Equip
La plantilla s´exercitarà demà dimecres a porta tancada en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García s'exercitaran demà dimecres a porta tancada en l'Estadi Ciutat de València (11 hores) per a ultimar detalls de cara a l'encontre de volta que disputaran a la nit, a les 21 hores, davant del Xerez CD.

El tècnic llevantinista compareixerà al terme de la sessió en roda de premsa, en estes mateixes instal·lacions.