Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornà als entrenaments hui dilluns en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

Després del descens de categoria en el dia d'ahir, la plantilla llevantinista tornava al treball este matí en l'Estadi “Ciutat de València”.

El tècnic sevillà, José Ángel Moreno ha dirigit una sessió amb diverses absències per distints motius. A més dels lesionats, David Castedo, Miguel Ángel i Tommasi, que continuen amb el seu procés de recuperació, no es van exercitar Rubiales amb permís del club per a absentar-se, Manolo Gaspar, per unes molèsties en el turmell dret del encontre de despús-ahir, i Courtois per una gastroenteritis.

Shota Arveladze, per la seua banda, que tenia una forta contusió en el peroné va començar hui a treballar a major ritme i en el transcurs de la setmana podria incorporar-se amb normalitat amb la resta dels seus companys.

Els llevantinistes tindran demà dimarts dia de descans, i tornaran a exercitar-se el dimecres a les 10:30 hores en l'Estadi “Ciutat de València”.