Skip to main content
Primer Equip
La plantilla tornarà demà dimarts als entrenaments
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà demà les 9:30 hores als entrenaments en la Ciutat Esportiva de Buñol.

Després del dia de descans que Luis García ha donat a la plantilla darrere de tornar de Roma del partit amistós, el planter continuarà amb el seu treball de pretemporada, per a preparar el pròxim partit davant de la UD Almeria que es disputarà en Cieza (dimecres 20 hores).

Els servicis mèdics han informat que tant Juanfran com Xisco Nadal s'incorporaran amb el grup en esta sessió, mentres que caldrà esperar per a comprovar l'estat d'Héctor Rodas, Xavi Torres, Mono i Robusté.

Continuaran al marge del grup Iborra i Miguel Pérez.