Skip to main content
Primer Equip
La primera plantilla reprén els entrenaments amb l'absència de Pape Diop
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante ha représ els entrenaments en sessió vespertina en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. Arrere queda el partit davant del Real Club Celta de Vigo i la jornada de descans del dia d'ahir. Lucas Alcaraz ha représ el treball en una setmana marcada per l'absència de futbol en la màxima categoria per mor dels encontres internacionals en l'àmbit de les seleccions. Diop s'ha absentant de l'entrenament. El centrecampiste defendrà l'escut de Senegal en les compareixences internacionals que el combinat africà afronta en dates immediates. Per la seua banda, Vyntra, reclutat per Grècia, s'ha exercitat a Buñol i demà es desplaçarà a terres hel·lenes. Alcaraz ha dividit al grup en dos. Durant el primer tram la totalitat del col·lectiu ha coincidit sobre el verd del camp número u de la Ciutat Esportiva. En eixa fase els futbolistes han efectuat rondos i distints exercicis amb baló baix l'atenta mirada d'Alcaraz. Amb posterioritat els titulars de la cita davant del Celta s'han retirat al vestuari i la resta ha augmentat la intensitat del treball realitzat. El planter s'exercitarà demà des de les 10:45 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol.