Skip to main content
Primer Equip
Pape Diop i Vyntra, absents en la segona sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Pape Diop i Vyntra no han participat en el segon entrenament de la present setmana que s'ha desenrotllat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El saguer hel·lé ha volat este matí des de València per a incorporar-se a la concentració amb el combinat Grec per a preparar el duel davant d'Hongria. Vyntra es va exercitar en la vesprada d'ahir en el primer entrenament de la setmana i no tornarà fins a finalitzar el seu periple amb l'equip hel·lé. Per la seua banda, Pape Diop es troba concentrat amb la Selecció de Senegal que en lassa jornades del 28 i 31 de març es mesurarà a Ghana i a Le Havre AC.