Skip to main content
Primer Equip
La pròxima campanya serà la Temporada dels Xiquets i tindran l'abonament gratuït fins als 14 anys
There are no reactions yet. Be the first!

El Consell d'Administració del Levante UD va decidir en la reunió de dilluns passat que la campanya 13-14 siga la Temporada dels Xiquets, els jóvens aficionats que constituiran el futur del club.

Durant tota la temporada es realitzaran diferents iniciatives relacionades amb els més menuts, però la més important és que els xiquets i xiquetes menors de 14 anys tindran l'abonament gratuït sempre que el passe ho adquirisquen els pares o els iaios, per la qual cosa serà imprescindible que a l'hora d'obtindre l'abonament es presente el llibre de família del xicotet.

A més, un altre dels punts que va tractar el Consell en la seua reunió va ser el tema dels abonaments per a la pròxima temporada, i es va acordar que es va a congelar el preu dels passes, i que els accionistes mantindran el mateix descompte en el seu passe que en l'actual temporada.

En breu es faran públics els preus dels abonaments per a la temporada 13-14, quarta campanya consecutiva en Primera Divisió per primera vegada en la nostra història.