Skip to main content
Primer Equip
L'alcaldessa d'Helsingborg, amfitriona de l'esmorzar de germandat entre els mandataris del Levante i l'esquadra sueca
There are no reactions yet. Be the first!

Carin Wredström, alcaldessa d'Helsingborg, s'ha convertit en l'amfitriona de l'esmorzar de germandat que ha reunit els mandataris de la societat blaugrana i als seus homònims de l'esquadra sueca en les hores prèvies al xoc, que esta vesprada, des de les 19:00 hores, enfrontarà al Levante i a l'Helsingborgs, corresponent a la quinta jornada del Grup L de la Lliga Europea. L'àgape s'ha celebrat en el Restaurant del Castillo Sofiero, un dels punts més emblemàtics i coneguts d'este municipi adscrit a la comarca d'Escania. El Castillo Sofiero va ser una de les residències de la família reial sueca. La seua construcció es remunta a 1864 pels llavors prínceps Óscar i Sofía. La instal·lació va ser remodelada quan van accedir al tron com a reis.

En este impressionant marc s'ha produït la reunió entre els principals jerarques de les dos entitats que esta vesprada contendran per un triomf que, per la qual cosa afecta als interessos del Levante, classificaria al club granota a la ronda dels setzens de Final de l'Europa League. El menjar s'ha caracteritzat per la cordialitat i l'entente. Carin Wredström ha complimentat a la delegació llevantinista amb un llibre sobre la història de la ciutat ubicada en l'Estret de Öresund. Per la seua banda, els llegats del Levante han correspost amb un socarrat típic de la terrisseria valenciana.