Skip to main content
Primer Equip
Luis convoca a la totalitat de la plantilla per al duel davant del València
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha convocat a la totalitat de la plantilla per al duel que esta vesprada, des de les 21:00 hores, enfrontarà al Levante i al València en l'Estadi de Mestalla en partit corresponent a la jornada trenta-setena de la Lliga BBVA. El col·lectiu llevantinista s'ha exercitat este matí suaument en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. Després de la sessió matinal, l'expedició ha anat a l'Hotel NH Las Artes on el grup quedarà concentrat fins una hora i mitja abans del partit ant l'esquadra valencianista.