Skip to main content
Primer Equip
Luis García comença a preparar el xoc de diumenge que ve davant del Betis
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha tornat als entrenaments este matí a Buñol després de la jornada de descans que van tindre ahir dilluns.

Luis García ha comptant d'inici amb les baixes per molèsties de Mora, Samuel, Xisco Muñoz i Juanlu, junt amb els lesionats Ángel, Dani Carril i Miguel Pérez, a més de la d'Héctor Rodas, que va haver de retirar-se per una sobrecàrrega en els isquiotibials de la cama dreta.

D'altra banda, Igor de Souza, que serà pare en el dia de hui i Iborra, amb permís del club, tampoc es van exercitar.

La resta del planter va realitzar un circuit de força explosiva i va finalitzar la sessió amb futbol en espais reduïts.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dimecres a les 11 hores en l'Estadi.