Skip to main content
Primer Equip
Luis García ultima els detalls per a l´encontre davant del Salamanca
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha ultimat la preparació del conjunt llevantinista per a l'encontre de diumenge que ve davant del Salamanca en una sessió vespertina celebrada en el Ciutat de València i en la que va poder comptar amb Adrián Martín, que es troba en la fase final de la seua recuperació i va poder completar l'entrenament amb els seus companys.

Els llevantinistes van realitzar exercicis de possessions, treball tàctic en atac i defensa i van finalitzar amb un triangular. En este últim treball va ser en l'únic que no va poder participar Pallardó, però la resta de la sessió la va realitzar també amb normalitat.

La primera esquadra granota tornarà als entrenaments demà divendres a les 10 hores en l'Estadi Ciutat de València.