Skip to main content
Primer Equip
Luis García va entregar els trofeus de les Olimpíades Marianistas 2010 celebrades en el Col·legi El Pilar de València
There are no reactions yet. Be the first!

L'entrenador del Levante UD, Luis García Plaza, va entregar en la jornada d'ahir els trofeus de futbol sala de les Olimpíades Marianistas 2010 que en esta edició s'han celebrat en el Col·legi El Pilar de València, del 27 al 30 de desembre.

El tècnic madrileny, que també va participar quan era xiquet en tres d'estes olimpíades com a esportista de l'Amorós, també es va dirigir des de la tarima a tots els participants ressaltant la importància de l'esport i de la convivència des de xicotets, i remarcant que l'experiència que havien viscut eixos dies seria inesborrable per a tots ells.