Skip to main content
Primer Equip
Manu Herrera rep l´alta hospitalària
There are no reactions yet. Be the first!

Manu Herrera ha rebut l'alta hospitalària i a estes hores ja descansa en el seu domicili, després que este matí haja sigut intervingut quirúrgicament d'una fractura espiroide de la primera falange del segon dit de la mà esquerra.

El porter, que ha ingressat a primera hora del matí en l'Hospital Virgen del Consuelo per a ser operat pel Dr. Pedro Cavadas, haurà de guardar repòs fins al divendres, quan està previst que comence a treballar amb un entrenament adaptat.