Skip to main content
Primer Equip
Pau Cendrós i Xisco Muñoz s´incorporen amb el grup en l´entrenament vespertí
There are no reactions yet. Be the first!

Pau Cendrós i Xisco Muñoz s'han incorporat amb el grup en la sessió vespertina que ha celebrat la plantilla llevantinista a porta tancada en l'estadi, encara que en alguns trams de la sessió han treballat a un ritme menor.

Els únics que es van exercitar al marge van ser Dani Carril, Pallardó i Del Moral que continuen realitzant un entrenament adaptat de recuperació de les seues lesions.

El planter ha realitzat durant la sessió treball tàctic, accions combinatives i futbol, per a preparar el partit davant del Huesca.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dijous a les 10:30 hores a Buñol, i al terme de la sessió Luis García compareixerà en roda de premsa.