Skip to main content
Femení
Mariajo, Ruth, Sandra i Laura del Río, amb la Selecció per a enfrontar-se a Holanda
There are no reactions yet. Be the first!

Mariajo, Ruth, Sandra i Laura del Río han sigut convocades per la Selecció espanyola per a la disputa dels dos partits de play off de classificació del VII Campionat d'Europa, que es disputaran en la Ciutat del Futbol de Las Rozas (Madrid) i en Voledam, el 25 i 30 d'octubre respectivament, i que enfrontaran al combinat nacional i a Holanda.

Estes quatre futbolistes del Levante UD Femení hauran d'estar dilluns que ve a les 17 hores en l'aeroport de Madrid per a desplaçar-se a Las Rozas i posar-se a les ordes de l'entrenador Ignacio Quereda.

Es realitzaran entrenaments del 20 al 24 d'octubre, en sessions de matí i vesprada, disputant-se el primer partit el dia 25 a les 19 hores i el segon el dia 30 a les 20 hores en el KRAS Stadium de Voledam.