Skip to main content
Femení
Mayte Casas s'incorporarà el diumenge als entrenaments de la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Mayte Casas, jugadora del Levante UD Femení, es desplaçarà diumenge que ve a la vesprada a Madrid per a incorporar-se als entrenaments de preparació que està realitzant la Selecció espanyola Sub-19 per a la Fase Final del VII Campionat d'Europa que se celebrarà el pròxim mes de juliol a França.

La futbolista granota seguirà les directrius del seleccionador nacional en Las Rozas fins al dia 5 que serà quan l'expedició espanyola emprendrà viatge a França.

El calendari de partits d'esta Fase Final és el següent:

7 de juliol -19 h.- (Blois)

França-Espanya

10 de juliol -16 h.- (Amboise)

Espanya-Noruega

13 de juliol -18 h.- (Vineuil)

Espanya-Itàlia