Mayte Casas s'incorporarà el diumenge als entrenaments de la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!
Mayte Casas, jugadora del Levante UD Femení, es desplaçarà diumenge que ve a la vesprada a Madrid per a incorporar-se als entrenaments de preparació que està realitzant la Selecció espanyola Sub-19 per a la Fase Final del VII Campionat d'Europa que se celebrarà el pròxim mes de juliol a França.
La futbolista granota seguirà les directrius del seleccionador nacional en Las Rozas fins al dia 5 que serà quan l'expedició espanyola emprendrà viatge a França.
El calendari de partits d'esta Fase Final és el següent: