Aloys Nong ha matinat per a acudir a la Clínica UMIVALE i sotmetre's a les diferents proves de l'habitual reconeixement mèdic. El futbolista camerunés va ser rebut en la nit d'ahir en l'aeroport de Manises per diversos aficionats i compatriotes i es va mostrar il·lusionat amb la seua nova etapa com llevantinista.
Una vegada superada la revisió mèdica, la vinculació entre el Levante UD i Nong quedarà formalitzada. L'acord unirà el jugador amb l'entitat d'Orriols durant les tres pròximes temporades.