Skip to main content
Primer Equip
Pallardó es perdrà l´encontre davant del Girona per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Miguel Pallardó es perdrà l'encontre de la pròxima jornada davant del Girona per sanció, després que Gil Manzano li mostrara el dissabte cartolina groga, i que al tractar-se de la quinta ocasiona suspensió.

A més, Juanlu està advertit de sanció per a la pròxima jornada amb quatre cartolines grogues.

En quant a la resta de jugadors que acumulen targetes, Ballesteros, Samuel, Reina, Xisco Nadal i Iborra, compten amb 3 cartolines grogues en el seu compte particular; Serra, Gorka Larrea i Cerra , tenen 2, mentres que Dani Carril, Robusté, Javi Guerra, Miguel Pérez, Xisco Muñoz, Rubén i Marc Mateu només tenen una.

D'altra banda, Luis García recupera a Pau Cendrós per a esta jornada, després que complira davant del Salamanca partit de sanció per acumulació de grogues.