Skip to main content
Primer Equip
Pape Diop reprén els entrenaments després de la seua convocatòria amb Senegal
There are no reactions yet. Be the first!

Pape Diop ha représ este matí, en l'Estadi Ciutat de València, els entrenaments amb la plantilla blaugrana després de ser convocat per Senegal per a la disputa del partit davant de Costa de Marfil pertanyent a la Copa d'Àfrica materialitzat en la jornada del dissabte. Diop no va arribar a participar en l'encontre davant del combinat eburni que lidera Drogba. El centrecampiste va aterrar a  València dilluns passat i en la jornada d'ahir es va exercitar en les instal·lacions de La Calderona. Hui s'ha retrobat amb la resta dels seus companys després d'anar cap a Senegal després del partit de Lliga que va enfrontar al Levante i a l'Espanyol en el feu del barri d'Orriols.