Skip to main content
Primer Equip
Pape Diop torna als entrenaments amb l'alta mèdica
There are no reactions yet. Be the first!

Pape Diop s'ha ajustat les bótes este matí i ha botat al verd del Ciutat de València per a exercitar-se en el segon entrenament de la setmana de treball prèvia al duel davant de l'Elx que correrà el teló a l'exercici 2014-2015. El centrecampiste senegalés ha focalitzat l'atenció sobre la resta, per qüestions més que òbvies, en una sessió de treball que s'ha prolongat durant un poc més d'una hora. Pape Diop, que compta amb l'alta mèdica que li capacita per a tornar a la superfície del rectangle de joc sempre partint del criteri establit per Lucas Alcaraz. El centrecampista, que ja es va posicionar ahir sobre el Ciutat, encara que no va completar l'entrenament, ha entrat en contacte amb el cuiro i s'ha reintegrat a la dinàmica habitual del bloc després d'una certificar una absència que s'ha prolongat en el temps des de la vespra del duel que va mesurar a l'esquadra granota davant del Sevilla en el coliseu d'Orriols en les primeres jornades del passat mes d'abril. El jugador africà es va lesionar en una acció fortuïta que li ha impedit participar en els últims duels de la temporada que ja conclou.