El Levante UD viatjarà demà divendres a Saragossa per a l'enfrontament davant del conjunt aragonés de dissabte que ve a les 18 hores en La Romareda.
L'expedició té prevista l'eixida el divendres a les 12:45 hores des de l'Estadi on s'exercitaran a les 10 hores a porta tancada i dinarà en ruta.
Els llevantinistes s'hostatjaran en el NH Gran Hotel de Saragossa, amb arribada prevista a poc abans de les 18 hores.
El planter tornarà al terme de l'encontre i en principi s'exercitaran el diumenge a les 11 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.