Wellington Alves da Silva ja està a València. El futbolista brasiler, cedit per l'Arsenal al Levante, acord formalitzat en la vesprada d'ahir, ha aterrat cap a les nou i mitja d'este matí en l'aeroport de Manises.
El jove atacant, catalogat com una de les promeses emergents del futbol carioca, s'ha dirigit als mitjans de comunicació desplaçats i ha expressat la seua satisfacció per recalar en una esquadra de la Primera Divisió del futbol espanyol. Wellington ha arribat al seu nou destí en companyia de son pare i d'un representant de l'Arsenal.