Skip to main content
Primer Equip
Punt final a les vacacions de Nadal amb una sessió eminentment física
There are no reactions yet. Be the first!

Una setmana de vacacions que ha conclòs este matí quan a les deu i mitja els jugadors de l'esquadra blaugrana tornaven al verd de la gespa en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 16:30 hores. El grup s'ha exercitat en sessió matinal i repetirà esta vesprada en el mateix escenari. I el pla de treball més pròxim no preveu alteracions substancials per a la jornada de demà divendres 30 de desembre. Inclusivament, el dissabte 31 de desembre els jugadors despediran l'any exercitant-se sobre el terreny de joc al matí, si bé es traslladaran a l'Estadi Ciutat de València. Tot amb la finalitat d'aconseguir el nivell òptim, des d'una perspectiva física, per a reprendre l'activitat competitiva després d'uns dies de festa, coincidint amb l'obertura de les festes nadalenques.

El col·lectiu ha realitzat una sessió eminentment física en el retorn a la dinàmica habitual. El bloc ha superat distints circuits de força que ha completat amb sèries de carrera contínua. Valdo, amb una sobrecàrrega en els isquiotibials, i Héctor Rodas, qui es recupera d'un papil·loma plantar, s'han exercitat al marge junt amb Félix Vicente. Per la seua banda, Rafa Jordá, Asier i Iván han complementat l'entrenament pautat amb normalitat. Munúa, Cabral, Welington, El Zhar i Koné compten amb l'oportú permís del club per a incorporar-se en les pròximes jornades, mentres que Barkero tornarà esta vesprada després de participar en l'enfrontament que ahir va enfrontar a la Selecció d'Euskadi i a Tunis en el feu de Sant Mames.