Skip to main content
Delegació de Penyes
Reunió de les Penyes de la Delegació llevantinista a l´octubre
There are no reactions yet. Be the first!

La Delegació de Penyes del Levante UD, ha convocat una reunió de penyes per al pròxim 10 d'octubre del 2011, a les 20 hores en primera convocatòria i a les 20:15 hores en segona.

La reunió de Penyes, que se celebrarà en el nou local de la Delegació, siti en els baixos de Grada Central de l'Estadi Ciutat de València, tindrà el següent orde del dia:

-1.Repàs de presència de penyes (destacant les noves incorporacions) i actualització dels censos.

-2.Presentació nova estructura de la directiva.

-3. Projectes finalitzats.

-4.Presentació de propostes per a esta temporada, i si és possible, votació.

-5. Repàs de l'estat de comptes (destacant el pagament de quotes anuals i la loteria).

-6.Precs i preguntes

Des de la Delegació s'espera la màxima assistència de les penyes a esta reunió.