Rubén, David Navarro i Nabil El Zhar, al marge en la tornada al treball i Barral completa la sessió
There are no reactions yet. Be the first!
Rubén, David Navarro i Nabil El Zhar s'han exercitat al marge del grup en el retorn als entrenaments en el dia després a la disputa del partit que va enfrontar al Levante i a l'Hellas Verona que va servir d'epíleg a la presentació en societat de l'esquadra blaugrana del curs 2013-2014. Rubén, que ja no va participar en el partit davant de l'esquadra italiana, seguix el protocol de recuperació establit després de les proves mèdiques a què es va sotmetre en el matí d'ahir que van confirmar un xicotet esquinç en el genoll esquerra. El jove atacant es va sotmetre a tractament de fisioteràpia en la sala mèdica de les instal·lacions de Buñol i va completar esta pràctica amb exercicis de potenciació de la zona afectada en el gimnàs. Per la seua banda, David Navarro i Nabil El Zhar, amb molèsties musculars, van completar un treball específic de fisioteràpia. Al contrari, David Barral va completar la sessió vespertina amb la resta del grup. El davanter es va lesionar en el calfament va preveure al xoc que va enfrontar al Levante i al Còrdova en l'Estadi Ciutat de Lepe durant la passada setmana. Deu dies després d'aquell contratemps en terres onubenses, la seua recuperació és un fet pràcticament consumat.