Skip to main content
Primer Equip
Sessió de gimnàs i de vídeo abans de botar a la gespa
There are no reactions yet. Be the first!

La matinal de hui dissabte 3 d'agost ha començat a les nou amb l'equip instal·lat en el gimnàs de la Ciutat Esportiva de Buñol. El grup ha realitzat un  treball de força abans de tornar al nucli central del vestuari. No obstant això, prèviament al ritual de calçar-se les bótes, i encaminar els seus passos cap al verd, els futbolistes han passat per la sala de premsa per a visionar el vídeo. El suport digital es convertix en una ferramenta de treball bàsica i fonamental en la metodologia imposada per Joaquín Caparrós. Es tracta d'un suport ferm amb la finalitat de corregir plantejaments tàctics i moviments sobre el rectangle de joc. La singularitat és que el futbolista comprova in situ les demandes del tècnic. La informació que Caparrós proposa sobre el camp es confronta amb la imatge. El col·lectiu ha botat al tall de les deu i mitja al camp número u de Buñol per a començar l'entrenament que consta de dos sessions de treball ja que a les 18:00 hores el planter s'exercitarà de nou en el mateix escenari.