Skip to main content
Femení
Sandra Paños, nova guardameta del Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení ha incorporat una nova jugadora per a la plantilla de la temporada 10/11. Es tracta de Sandra Paños García-Villamil, porter alacantí que amb tan sols 17 anys s'ha guanyat el lloc en la porteria de la Selecció espanyola Sub-19.

Sandra recala en les files del conjunt de Superlliga després de formar-se en els conjunts de les categories inferiors de l'Hércules CF (antic SP. Plaza Argel), on la temporada passada va jugar en Lliga Nacional.

L'alacantina arriba al Levante UD Femení per a competir per defendre la porteria llevantinista amb la jove portera formada en l'entitat blaugrana, Nuria Santiago.