La capitana del Levante UD Femení, Sandra Vilanova, va disputar ahir 35 minuts amb la Selecció espanyola davant d'Holanda, en el partit corresponent a l'anada del play off de classificació per al VII Campionat d'Europa celebrat en Las Rozas.
Les espanyoles van caure derrotades per 0-2, per la qual cosa estan obligades a remuntar el pròxim dia 30 en Volendam per a accedir a la fase final de la competició.
A més de Sandra, les llevantinistes Mariajo, Ruth i Laura del Río també estan concentrades amb la Selecció des del passat dia 19.