Skip to main content
Primer Equip
Segona sessió de treball de la setmana a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El col·lectiu blaugrana ha représ este matí el treball des de les 11:00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El grup que prepara Lucas Alcaraz continua amb la planificació del duel davant del Barcelona del pròxim cap de setmana. El Adoua, com va succeir en la sessió vespertina d'ahir, s'ha absentat de l'entrenament, amb permís del club, per qüestions personals. Alcaraz ha comptat amb la totalitat dels efectius amb les excepcions d'Ivanschitz i Nabil El Zhar. Els dos jugadors es recuperen de molèsties físiques de diversa consideració, que els van impedir participar en el xoc davant del Màlaga del passat cap de setmana, i han realitzat un entrenament específic. El planter ha efectuat un treball físic que han completat amb partits condicionats en espais reduïts. El bloc tornarà al verd demà dijous des de les 11.00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol.