Sergio Boix es perdrà el encontre davante el Castelló B per sanció
There are no reactions yet. Be the first!
El futbolista del Levante UD B, Sergio Boix, es perdrà el encontre que disputarà el filial llevantinista el diumenge a domicili enfront del CD Castelló B per sanció.
El centrecampista granota va veure la segona targeta groga en el minut 88 del transcurs del partit del passat cap de setmana enfront del Vila-real CF C, per la qual cosa va haver d'abandonar el terreny de joc abans de la conclusió del xoc.
La Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana ha confirmat el partit de sanció que haurà de complir Sergio Boix. D'esta manera, el futbolista no estarà a disposició de José Gómez diumenge que ve.