Skip to main content
Primer Equip
Sergio González es retira de la sessió matinal per unes molèsties en el bessó esquerre
There are no reactions yet. Be the first!

Sergio González no ha conclòs el primer entrenament de la setmana previ al partit que el dissabte enfrontarà al Levante i al Sevilla en l'Estadi Sánchez Pizjuán. El centrecampista s'ha retirat de la sessió, amb antelació sobre la resta del grup, a causa d'unes molèsties en el bessó esquerre. Tampoc s'ha exercitat Munúa per una sobrecàrrega en el bessó mentres que Asier i Nano han tingut sessions de fisioteràpia personalitzades. El lateral basc va patir un colp en el tendó d'Aquil·les durant el partit ant el Real Saragossa. Nano, per la seua banda, té una contusió en la pala ilíaca. Caicedo ha superat la pràctica totalitat de la sessió matinal amb l'excepció dels exercicis de futbol.