Serra es perdrà l´encontre davant del CD Castellón per sanció
There are no reactions yet. Be the first!
Albert Serra es perdrà l'encontre de dissabte que ve davant del CD Castelló per sanció, després que Teixeira Vitienes li mostrara la quinta cartolina groga, que ocasiona suspensió, en la jornada d'ahir.
A més, Gorka Larrea i Javi Guerra s'unixen a la llista de jugadors advertits de sanció junt amb Xisco Nadal, Iborra i Samuel, que amb quatre cartolines grogues cada un d'ells es troben a la vora de la suspensió.
Pau Cendrós, Cerra i Reina, compten amb 3 cartolines grogues; Juanlu, Ángel i Pallardó tenen 2, mentres que Ballesteros, Jorge Pina, Robusté, Miguel Pérez, Xisco Muñoz i Rubén només tenen una.
D'altra banda, Luis García recupera Héctor Rodas per a la pròxima jornada després que complira davant del Real Unión un partit de suspensió després de la seua expulsió per doble amonestació en Vallecas.