Skip to main content
Primer Equip
Sessió regenerativa en la tornada al treball en les instal.lacions de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El marge de separació entre el partit de lliga enfront del Real Valladolid i el retrobament amb els entrenaments, en les instal·lacions de Buñol, va ser escàs. A penes unes hores després de posicionar-se sobre el verd del feu de Zorrilla, el grup va tornar a la Ciutat Esportiva per a prosseguir amb la planificació física d'una setmana intensa que marca tres partits en el full de ruta del Levante. I el partit del dijous enfront del Motherwell adquirix ja primacia.

Els jugadors que van participar d'origen en l'enfrontament davant del Valladolid van efectuar un entrenament de regeneració. Este grup va participar junt amb la resta en el primer tram inicial de la sessió, que va incloure una sèrie d'estirades i rondos, per a refugiar-se en el vestuari en la fase final. La resta dels jugadors van augmentar la intensitat del treball. Juan Ignacio va comptar amb la totalitat dels efectius disponibles amb les excepcions de Pedro Ríos i Nikos que es recuperen al marge de les seues respectives lesions. Iván i Rubén, futbolistes vinculats amb el filial, es van exercitar amb la primera plantilla.