Skip to main content
Primer Equip
Te vas perdre la victòria històrica davant del Real Madrid!!! Pots continuar retirant el teu abonament per al curs 2011-2012 esta setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Te vas perdre la victòria històrica davant del Real Madrid!!! Els seguidors del Levante que ho desitgen poden continuar retirant l'abonament amb vigència per al curs 2011-2012 durant la present setmana. El passe els permetrà disfrutar de tots els encontres de Lliga que disputarà la societat blaugrana en la màxima categoria del futbol i també els partits de Copa SM El Rei, fins a Octaus de Final. Així mateix, amb l'abonament podran presenciar tots els encontres que es disputen en la Ciutat Esportiva llevantinista pels equips de les categories inferiors. Els abonaments estaran a la venda en les taquilles i oficines de l'Estadi des de hui dilluns, 19 de setembre, a dissabte, 24 de setembre, de 10:00 hores a 14:00 i des de les 16:30 fins a les 19:30 hores.