Skip to main content
Primer Equip
Tercera sessió de treball de la setmana a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La setmana va avançant i per davant apareix, com un oasi, un cap de setmana sense futbol en el marc de la Primera Divisió. No obstant això, i fins a l'arribada d'eixes jornades lúdiques, que esgarraran la rutina habitual, la plantilla seguix exercitant-se amb intensitat sobre el verd de la Ciutat Esportiva de Buñol. Res varia en el full de ruta proposada per Lucas Alcaraz. Cada entrenament permet solidificar idees, col·lectives i personals, i coordenades a plasmar en els compromisos oficials. El grup va botar al camp número u de la instal·lació esportiva al tall de les onze del matí per a afrontar un treball eminentment físic que va servir de pròleg a l'arribada del baló i la practica d'exercicis caracterizats per l'ús del cuiro. La matinal va concloure amb la disputa d'un informal partit. Alcaraz no va comptar amb la presència dels jugadors internacionals, ni amb Héctor Rodas, Toño, Gavilán, Rafael i Pedro López, que es recuperen de les seues respectives lesions. El bloc blaugrana tancarà demà la setmana d'entrenaments. La sessió s'avança a les deu del matí en les instal·lacions de Buñol.