Skip to main content
Primer Equip
Treball de regeneració per als titulars davant de l´Atlético en la tornada al treball dels llevantinistes
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha tornat als entrenaments este matí en el Ciutat de València, després de l'important empat aconseguit en la jornada d'ahir davant de l'Atlètic de Madrid. Lucas Alcaraz ha dissenyat una sessió regenerativa per als jugadors que van disposar de més minuts en el partit, mentres que la resta es va exercitar a major intensitat.

Pape Diop ha sigut l'únic jugador que s'ha exercitat al marge dels dos grups, ja que continua treballant a les ordes del recuperador per a recuperar-se de la seua lesió. Els llevantinistes tindran jornada de descans demà dimarts i tornaran al treball el dimecres a les 11 h en el Ciutat de València.