Skip to main content
Primer Equip
Treball tàctic en la sessió matinal en el Ciutat
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha mudat la Ciutat Esportiva per les instal·lacions del Ciutat de València per a prosseguir amb la planificació del partit que el diumenge des de les 12:00 hores enfrontarà a les hosts blaugranes davant del Villarreal en el feu d'Orriols. Sobre les 10:30 hores del matí, els components del planter han botat a la gespa per a iniciar la sessió a porta tancada. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb la totalitat dels efectius amb l'única excepció de Juanlu. L'interior, afligit d'una gastroenteritis, ha romàs en repòs en el seu domicili particular.

José Javier Barkero s'ha exercitat amb el grup després de dos jornades al marge per la distensió en el lligament lateral intern del genoll dret que es va produir en el transcurs de la confrontació entre el Levante i el Màlaga en el feu de La Rosaleda. Els jugadors, després d'un calfament que ha permés tonificar la musculatura i adequar-la a l'esforç, han realitzat distintes pràctiques de possessió i pressió en espais tancats que van servir de preludi a un treball eminentment tàctic. El grup s'exercitarà demà des de les 11:00 hores en l'Estadi Ciutat de València.