Skip to main content
Primer Equip
Víctor Santamaría, nou portaveu del Consell d´Administració del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

El Consell d'Administració del Levante UD va acordar en la reunió celebrada en la vesprada d'ahir en la seu del club, anomenar el conseller Víctor Santamaría com nou portaveu de l'entitat, càrrec vacant des que Javier Navarro renunciara a ell, el passat 13 de maig.

En la reunió del Consell d'Administració, també es va acordar avançar les vacacions d'estiu tant de la primera plantilla com del filial, que realitzaran hui l'última sessió d'entrenament de la temporada 07-08. Així mateix, el Juvenil A començarà demà el seu periode de vacacions.

La primera esquadra granota tornarà al treball el pròxim 14 de juliol, per la qual cosa disposarà de set setmanes de vacacions.