Skip to main content
Primer Equip
Xavi Torres treballa al marge en l´entrenament vespertí en l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

Xavi Torres i Lois s'han exercitat al marge del grup en l'entrenament vespertí que el col·lectiu blaugrana ha efectuat en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. El centrecampiste i el jugador del planter blaugrana no han participat en el partidet que la primera plantilla del Levante ha disputat davant d'una representació dels distints equips que integren la categoria Juvenil de l'escola llevantinista. Cal consignar que Xavi Torres no va realitzar el primer entrenament de la setmana que el grup va efectuar en el matí d'ahir en la Ciutat Esportiva de Buñol per una gastroenteritis. El centrecampista alacantí i Lois han realitzat un treball específic de recuperació junt amb Félix Vicente, readaptador de la societat blaugrana encara que Lois ha participat en el primer quart d'hora de la segona part. Per la seua banda, Juanlu i Sergio seguixen el protocol establit per a la recuperació de les seues respectives lesions.